Secur Pcُ

جواب به هر نوع سئوال در مورد کامپیوتر و اینترنت

Secur Pcُ

جواب به هر نوع سئوال در مورد کامپیوتر و اینترنت

آغاز کلاس های هدایت شده هک

سلام:

شما در اینترنت آموزشهای زیادی رو در مقوله هگینک و امنیت می بینید اما همه اونا پرا کنده و برای تازه کار ها گنگ کننده است .
من همان طور که در زمان شروع به کار این وب لاگ گفته بودم قصد آموزش دروس امنیت شبکه یا همون هک رو دارم .

اما در صدد تهیه بانکی قوی و مناسب برای شروع آموزشی هدایت شده بودم ، که بعد از آماده شدن و بروز مشکلاتی متاسفانه این بانک اطلاعاتی که حدود 1.000.000$ برای اون خرج کرده بودم از بین رفت ، و من مجدد مجبور به بازیابی بک آپ های پراکنده و تهیه مجدد تعدادکمی از فایل ها که از بین رفته بودند شدم .

در هر حال من مطالب آموزش هکینگ رو در این وب لاگ به شکل قدم به قدم و هدایت شده می خوام ادامه بدم البته به شرط اینکه خواننده خودشو داشته باشه .( البته نیازی به نظر دادن نیست .فقط من بدونم که عده ای حتی 2 نفر دارن یاد می گیرن و و با مجموعه همراه شدن همین کافیه .

پس جدا توصیه می کنم دروس رو مرحله به مرحله ادامه بدید و حتی اگه مطلبی رو بلدید اونو به هیچ عنوان از تو نزنید حتی اگه شد اونو سرسری مطالعه کنید و انسجام مطالب رو ادامه بدید .

با آرزوی موفقیت برای شما .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد